THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-04-13

Tisdag!

Hej hej hej! :)
vet inte vad jag ska babbla om riktigt hehe.
Jag e iaf väldigt glad och har varit väldigt länge nu. jag har slutat tänka så mycket o lever minut för minut... gör de som känns rätt för stunden utan att tänka på vad allt kommer leda till. Jag tar allt med en nypa salt :) och faktiskt så funkar de. de ända jag behöver tänka på e på mig själv och på barnen. Sen resten tar ja som de kommer :)
-
Skrev ju ett inlägg om min viktnedgång... eller minskning i cm. eftersom jag inte hade nån våg. men nu har jag köpt en våg :) som väger fett och vätske procenten i kroppen (om de nu funkar)
-
Jag:
Längd: 176cm
Vikt: 66kg
BMI: 21.3 (19-25)
Fett%: 20.2 (21-25)
vätske%: 49.5 (47-57)
-
de inom ( ) är vad man ska ligga inom. de "normala" värdena :)
Så jag verkar ju rätt normal va? :D haha.
-
Annars e de fullt upp här hemma hela tiden. Milian o Felicia bråkar o skriker på varann som vanligt :P Milian bara går och e världens malligaste hihi.
Idag har vi (jag o Milian) vart på stan och handlat kläder till barnen som bara växer o växer. sen har Milian var med Pappsen en stund idag... dom va ute o lekte o så där. jag o sessan va ute o åt glass o myste i solen. :) hon e för söt mitt hjärta. ska lägga in bilder oxå. men vet inte om jag orkar idag.. lat som jag e :)
-
På fredag ska jag till frissan o göra slingor... Felicia ska nog följa med mig (Milian ska va med Ante) så efter jag e klar hos frissan ska vi gå o köpa jacka till prinsessan. har ju lovat henne en skinnjacka, så får se om vi hittar nån. sen måste hon ha nya jeans. men vi får se vad vi hittar för snyggt.
-
Nu ska jag glo på tv igen.
Bye bye!



0 Tyck till: