THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-04-27

Svar Kommentar.

Anonym the nurse sa...

det är sköldkörteln som styr hela din förbränning. Är den hyperaktiv (hypertyreos) har du ökat förbranning, allt går på högvarv! du är pigg, på gränsen till manisk, går ner i vikt, får springa på toaletten mycket och liknande. Är den underaktiv kallas det hypotyreos vilket ofta visar sig som motsatsen, dvs förstoppning, trötthet och viktuppgång och liknande... Har du detta så märks det genom ett enkelt blodprov.


Svar: Hej hej... dom tog ett sånt prov på mig förra sommaren men de visade inget. sen är jag inte hyperaktiv och är inte på toaletten ofta. Jag e precis som jag brukar vara... trött e jag dock ofta, men de är man väl när man har två barn som leker rövare hela dagarna :) de ända problemet e att jag går ner i vikt, och då äter jag väldigt mycket onyttigt och hela tiden känns de som... men ska ner till Gävle den 20 Maj igen, så bara vänta o se vad dom säger :)

Men tack för din kommentar!

0 Tyck till: