THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-04-27

Dålig uppdatering här alltså :)

Hej hej!
som innan har jag sagt har jag varken tid o lust att skriva längre.
Jag mår iaf super bra, och de tack vare folk i min omgivning!
-
Petra min lilla sockertopp e en av dom bästa människorna som finns, och vi har så dålig humor så de finns inte.. men vi har grymt roligt, hon har näst intill flyttat in ;) mamma köpte en våningsäng till barnen häromdan, men Milian ska inte flytta in där än så hon sa att Petra hade fått en egen säng så länge ;)
-
Sen dom där galna killkompisarna jag har får mitt liv mycket lätt... dom e underbara!
-
Sen finns de en till människa som får mig att bli som en fnittrig liten fjortis... helt galet roligt. och jag mår hur bra som helst med denna människa.
-
Mina barn som förgyller mina dagar till max och bara att se dom le är de bästa som finns. Älskar dom över allt annat!
-
Och självklart Familjen som finns i vått o torrt! Mamma & pappa är bara så bäst! vad skulle jag göra utan dom liksom.
-
Mitt liv e PERFEKT!
och jag har som sagt inte tid att skriva blogg för jag umgås med dom som betyder!
-
-
På Torsdag ska jag (läs:Petra) sätta i hårförlängning igen. och jag längtar som en tok. Kommer bli toppen de hihi.. så de blir en mys dag med Petra då... som om vi inte träffas annars varje dag ;) hehe.
-
Nä nog om detta.
hej svejs!

0 Tyck till: