THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-04-03

3 April- 2010

Idag är de inte vilken dag som hellst.
De är påskafton, de är Felicias dopdag (påskafton -07) OCH de är Milians första födelsedag! Min lilla bebis är en stor kille nu.. jag förstår inte vart tiden tog vägen. detta år har gått för fort!! Nu är han 1 år och har en vilja utav stål. är så glad att han är så pigg o glad. och den viljan som han har. hade ju kunnat varit tvärtemot oxå. igår satt jag o mamma o pratade om när Milians föddes... Jag mindes de som om de va igår. allt sköljde över mig, men de va ändå skönt på ett sätt. De kan inte va nåt fel på honom. han e ju som vilken ett åring som hellst. men vi ska göra en magnetröntgen på hjärnan efter sommaren nån gång iaf. Han e en riktig liten chramknutte iaf. finaste killen i världen.
-
Han älskar verkligen bolibompa introt och igår när vi kollade på de så sken han upp som solen (som alltid) och sa "bompa" och skrattade... han e för underbar min lilla prins.
Han traskar omkring här hemma o spelar allan. han är en riktig liten retsticka och värre blir de.. han slår, river, och kastar sig på felicia, drar henne i håret och tar hennes grejer.. och han vet att han INTE får, men de är då de är roligast ;) Han har 8 tänder. men 3 till e på väg. Vart tar tiden vägen!?!?!
-
igår o idag har vi kalasat för Milian iaf. men vem öppnade paketen? inte va de Milian iaf.. han drog bort lite papper sen va han nöjd... för paketpappret är väl de som e roligtast ;)
Han har fått mycket fina saker iaf.
Dagis ryggsäck, tennispjucks, vårjacka (men den fick han för nån vecka sen), kläder, böcker, massa leksaker (som att de inte finns nog med sånt här) en fodrat regnställ m.m.
mycket bra presenter :)
-
Kastar in lite bilder från den senaste tiden om den stund om jag orkar :)
Orkar inte skriva mer nu iaf.
Hej hej!





0 Tyck till: