THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-03-06

Hmm

De här med blogg e väl kanske inte riktigt min grej längre. jag har aldrig tid att sätta mig ner o skriva. ingen lust heller. jag lägger min tid på annat just nu. och nu e de ju nästan en månad sen jag skrev sist :)
-
Mycket som händer här om dagarna iaf. i onsdags blev min "lilla" kille som inte är så liten längre, 11 månader. fatta att de är mindre än 1 månad innan han blir ETT ÅR :S tiden går alldeles för fort och jag hinner inte med. Snart e de dags för dagis o grejer, med blandade känslor såklart. Felicia skolade jag in när hon va 1 år och 5 månader o de gick super bra. hon tyckte de va skoj, jag tyckte väl att e va mindre skoj från början. men hon trivdes jätte bra. Busa o leka några timmar per vecka. dom utvecklas fortare och lär sig saker genom att umgås med andra barn, visst dom lär sig inte bara bra saker :) men iaf så ska Milian snart börja oxå. känns lite små jobbigt, men jag hoppas att de ska gå lika bra som för Felicia. så i septemper blir de nog inskolning för min lilla kille. så vi har lite tid kvar tesammans än ;)
-
undrar vad som har hänt denna månad sen jag skrev sist då :D jag e så dagvill så de finns inte. jag vet inte när jag gjort vad. men huvudsaken e väl att jag minns vad jag gör hehe.
-
vi har iaf varit hemma en del pga sjukdom o grejer. sen har de ju vart bad o läkarbesök o sånt för Milian, som har gått jätte bra allting. han e en duktig liten killen. tränar ju avslappning när vi badar, så han får BARA ligga på rygg med massa flythjälpmedel. och ingen hade väl trott att han skulle acceptera de så bra som han gjort, han som har vägrat legat på rygg. bara farit runt som ett yrväder och ALDRIG suttit still. visst sitter still gör han aldrig nu heller. han är en aktiv liten krabat :) Han o Felicia bråkar o skriker hela dagarna, jagar varann och brottas... och jag kan säga att de är inte länge innan Felicia kommer få igen, snart kommer hon bli nerbrottad för Milian är väldigt stark o har varit ända sen han va lill liten.
-
än jag då, hur mår jag? Toppen måste jag nog säga. har varit lite upp o ner ett tag men jag mår bra nu. finns en människa som får mig att må riktigt bra, eller de finns väl många som får mig att må bra, alla mina vänner och min underbara familj. men detta är nåt annat, på ett helt annat plan. Men vart allt kommer leda får framtiden utvisa, en dag i taget helt enkelt. jag har ju sagt väldigt länge att jag inte har tid med nåt nytt förhållande eller nåt sånt för jag vill lägga all min tid på barnen... men jag har insett att jag måste ju tänka på mig själv lite oxå. mår jag bra så mår barnen bra... med rätt kille så e de väl klart att jag kan få de att funka. men som sagt vi får se. han får mig att må bra iaf.
-
egentligen vet jag inte vad jag svamlar om :)
orkar inte skriva mer. har annat att pyssla med.
skriver igen när jag får tid o lust!
Hejsvejs!

0 Tyck till: