THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-02-02

Sessilisess


De är väldigt tråkigt att Felicia vägrar vara med på kort. hon springer o gömmer sig, eller gör grimager på varenda kort liksom :P hehe. så de blir inte så mycket kort på henne här. men jag älskar henne precis lika mycket för de... så ni inte tror att jag bara lägger ut kort på Milian.
-
Mammas prinsessa börjar bli en liten primadona som vet precis vad hon vill. en VÄLDIGT bestämd liten skönhet. gör hon nät hon inte får så kan jag säga åt henne "Felicia sluta med de där" och då lyssnar hon inte så då säger jag "Felicia" då får jag till svar "MAMMA!!!" hehe. och hon tar efter precis allt.. och hon har börjat trott att hon e nån extra mamma till Milian oxå... men hon e grymt söt å säger väldigt roliga saker ibland :D
-
MAMMAS LILLA SKÖNHET!

3 Tyck till:

Martina sa...

Hehe känner igen d där med att ta efter allt. Linus har precis kommit på att d ju är jätteroligt att härmas. Tålamodet testas dagligen =)

JasmineBiasi sa...

Ja, hon är otroligt söt!

Jasmine sa...

Hon är otroligt söt! (Han med så klart :) )