THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-02-05

Fredag!


Nu va de helg igen. usch vad tiden går fort!
i onsdags vart ju min älskade prins 10 månader...
-
de är bara 2 Månader tills han fyller 1 ÅR!!! de känns väldigt läskigt! han ska ju snart börja på dagis o sånt.. eller ja efter sommaren, men vi är ju snart där oxå :S vill vara hemma längre. Felicia började ju på dagis när hon va 1,5 och jag tyckte hon va mini liten då :( men de kommer gå bra de vet jag ju :)
-
Idag har jag i Milian vart på Nojs o käkat lunch med Micke. sen har vi suttit o "fikat" på karaten i 2,5 timme med Per o Sophie. en väldigt lugn och trevlig dag..
men de händer saker i hudik kan jag säga er... idag va Jokern från batman där... haha. helt sjukt! en kille som klätt ut sig till jokern och de va lite skrämmande för han såg riktigt läskig ut :P han gick fram o tebax inne på guldsmeden ett bra tag... haha.
Nu ikväll har jag möblerat o städat Felicias rum från golv till tak och jag e GRYMT nöjd. får se vad Felicia tycker imorrn när hon kommer hem :)

0 Tyck till: