THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-01-23

Trött trött trött.


Har varit på Buspalatset nästan 4 timmar idag med barnen och med Dan och hans barn. har haft jätte trevligt, men massa bus, fika o snack. men de tog på krafterna. e helt slut i huvudet nu. och vill bara sova. ont i huvudet har jag oxå. hade ju vart trevligt med sällskap ikväll men jag e bara sånt piss tråkigt sällskap just nu. och en kram eller 2 hade ju inte suttit helt fel. men som sagt är jag inge bra sällskap ikväll tyvärr. men en annan dag e jag de :)
-
Mycket som rör sig i mitt huvud. kan va därför jag har ont i huvudet oxå. hur gör man för att inte göra fel? ärlighet varar ju längst, men om man inte vet vad som är ärligast då?! ska nog ta
en funderar på vad som egentligen rör sig inom mig, vad e jag rädd för? men de ska jag inte tänka på ikväll för jag orkar inte.
-
Ska nog knoppa snart.

1 Tyck till:

Anonym sa...

Var bara ärlig mot dig själv. Du kanske är stjärnan på himlen.