THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-01-31

Söndagkväll

Jag e rätt kass på de här med att skriva blogg känner ja! men har inte haft varken tid eller ork (som vanligt). Men ibland kommer de iaf några rader.
Har iaf haft några otroligt roliga dagar den senaste tiden. men de är skit samma nu för de kommer inte bli så nå mer. Igår va jag ut med några otroligt underbara människor iaf.. Dom BÄSTA ;) Va på födelsedags fest hos Elin först... och jag kan säga att jag fick mig ett enormt skratt av Elins förvirring haha! sen vid 00.30 drog vi ner på August och röjde lite. men de va inte så jätte roligt. men de dög. sen blev de statoil och fyllemat. så va väl hemma vid 3 typ. för min sötaste Pju skjutsade ju hem mig :D
-
idag har de vart en otroligt jobbig dag. Ante har haft Milian för första gången idag ensam. Jag visste att de skulle bli jobbigt att lämna bort honom, men jag kände mig helt tomm... att inte veta vad han gör o hur han mår.. när jag e ut o har barnvakt så e han ju alltid hemma så jag vet att han har tryggheten hemifrån.. men att komma till ett ställe han typ aldrig varit på utan mamma ( som han alltid e med) blir ju en omställning... och de har jag märkt nu på eftermiddan. han har vart jätte mammig o grinat så fort jag gått i från honom. han har vart jätte kramig, vilket han sällan är annars. så jag har gått o burit runt på honom mer än vanligt i dag. men nu har han iaf somnat i sin säng så sött och jag e lugn igen :) Medans Milian va borta så va jag o Felicia o handlade o va ute o lekte lite... sen ville hon va bebis o åka i milians vagn... och då somnade hon. mammas lilla skönhet.
-
Äh har inte så mycket att berätta egentligen. mer än att jag har världens bästa killkompisar. som man inte kan ha tråkigt med. hehe! imorrn blir de bullkalas. så jag måste baka imorn bitti :D Jerry kommer o fikar...och möjligtvis Pju om han tänker inse att jag e världens bästa tjej HAHA.
-
ska kolla filmen nu på 5an. "A lot like love"

0 Tyck till: