THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-01-22

Fredag.

Godkväll!
Ja då va de helg igen... känns som att de bara är måndagar och fredagar :) men de är ju skönt hihi.
-
I morse va jag och Felicia till logopeden på ett första möte. hon va jätte duktig lillgumman. så efter vi vart där gick vi till sjukhus cafeterian och köpte fika.. Sessan ville ha glass å de va klart hon fick de.. och en festis blev de oxå :) Sen gick vi hem och vi busade hela vägen hem.. sprang o tokade oss massa.. och man såg hur sessan lyste upp, de värmer i mamma hjärtat!
annars har vi mest vart inne i dag... sen vid 15 kom Micke och hälsade på, som förövrigt gick nyss. Han skulle iväg o jobba... men han har hjälpt mig fixa datorn idag (Tog ju bra många timmar :)), rensat massa skit o sen installerade han nytt virusskydd, så nu e min dator fit for fight igen :D den e lite snabbare nu kan jag säga... Så jag e väldigt tacksam över att han gjorde de... sen så lovade jag att jag skulle uppdatera allt skit som kom upp och inte bara trycka bort de ;) haha.
-
Nu ligger jag i soffan o glor på lets dance.
men blir sängen tidigt ikväll tror ja.
för imorn blir de Buspalatset med Dan och barnen.
Ska bli roligt att leka lite :D

1 Tyck till:

Emmis sa...

Vad gjorde hon hos logopeden?