THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010-01-21

Folk snackar för mycket skit!

Så less på rykten så de är inte sant.
Man får helt enkelt inte ha kompisar av de motsatta könet i den här stan. kanske dom man har haft länge funkar... men träffar man nya KOMPISAR!!!så e de inte okej. alltid nån som stör sig på nåt. och svartsjuka ex e nog en klassiker.
men varför ska jag anpassa mig efter idioter? man ska väl umgås med folk man mår bra utav att umgås med, right?
Jag va ute o promenerade med en vän av de manliga könet ikväll. men bara 1 timme senare börjas de snackas.. folk som sett oss vara ute o gå... OCH!?!?! vad e problemet undrar ja? de är precis samma sak som om jag promenerar med en tjejkompis!
-
Jag hatar skitsnack! varför kan folk bara inte sköta sig själva o sluta analysera allt som andra gör? den här stan e alldeles för LITEN!!
-
Tick tick tick.... BOOOOM!!
mm just precis.!

3 Tyck till:

Therese L sa...

Jag håller med dig vännen! Umgås med vem du vill och skit i andra! kramar

xcuseme sa...

drygt att det ska vara så! man måste ju kunna få va med vem man vill utan att folka ska börja snacka! hitta du nått smink?

Malin Viklund sa...

Men gud vad jobbigt. Så drygt med alla som snackar skit :P Sjävlklart får du umgås med vem du vill <3 Puss